Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

03 juli 2009

Mamma i tårar...


Mitt i värmeböljan fick pappa för sig att jag har för mycket hår. Jag blir ju så svettig... Så han tog fram rakapparaten...


Pappa tycker att jag ser ut som en helt ny pojke, t.o.m. ännu sötare än förut!

Mamma började nästan gråta när hon såg mig... Skinhead med hockey-frilla hörde jag henne mumla mellan hårt sammanpressade läppar... (det blev visst några tofsar kvar i nacken...).

Själv är jag nog ganska nöjd tror jag... Även om jag skrek så tårarna sprutade under tiden. Och så hade jag lite problem med att somna på kvällen, brukar ju ligga och dra i mitt härliga hår för att komma ner i varv och somna.

1 kommentar:

Sarasblogg sa...

Jag tycker du ser fantastisk ut. Din pappa gjorde helt rätt. Hälsa mamma från mig/Sara