Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

30 april 2008

Balkongmys



Kände mig lite bättre på tisdagen. Har börjat äta lite bättre och sluta grimasera så fort mamma ger mig något annat än smörgåsrån. Sova tänker jag dock inte göra än på ett tag, varken på nätter eller dagar. Finns för mycket att kolla in på dagarna och på nätterna måste jag ju se till att mamma inte försvinner (separationsångest har mamma läst i en bok att det kallas, inte vet jag men det låter väldigt djupt). Detta kan ju givetvis bara göras genom att vakna varje halvtimme/timme och försöka ligga klistrad intill mamma alternativt sparka på henne alternativt dra henne i håret. Får se hur länge jag tänker hålla på med detta, jag trivs ju med det :-)


Är i alla fall piggare på dagarna nu, kan man vara annat när solen lyser och det är sommarvarmt! Har hjälpt mamma att handla lite balkongblommor, och sen mellis på balkongen. 25 grader = banan/melon-sallad på balkongen = glad Sylvester!

Inga kommentarer: