Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

27 april 2008

Softsöndag


Har varit förkyld och och lite konstig i magen ganska länge nu så mamma och pappa bestämde att jag skulle ta det lugnt en dag. Har därför bara softat hemma och hjälpt till med att fixa balkongen så vi kan hänga där i vår/sommar. Har också ägnat dagen åt att övertala föräldrarna att slänga ut den gamla mattan (tips till alla barn; vara snäll o söt funkar inte, det är bättre att använda sig av klet som de vuxna tycker är äckligt) och skaffa en ny cool bilmatta istället! Pst, lägg märke till rondellhunden :-) Måste även få säga att mina föräldrar är lite jobbiga ibland. De tjatar om att jag alltid ätit så bra och försöker ge mig en massa konstigheter. Blev faktiskt lite lätt iriterad när de sa att jag inte kan leva på bara smörgåsrån. Vad vet dem om det, har de testat?

1 kommentar:

Anonym sa...

God morgon Sylvester! Jag och mamma sitter här och tittar och läser och mamma skrattar för jag säger hela tiden pappa när jag ser farbror Henrik. Kram från James och Thessan som hoppas vi ses snart så vi kan busa!!