Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

03 september 2009

En sockerbagare här bor...

Mamma har på sistone kännt att det varit lite si och så med maten hemma. Vi också... Jag menar att värma på lite mamma Scans köttbullar är väl inte vad man kan kalla för matlagning.? Men det har ju varit mycket med flytt och husbygge och vad vet jag.


Nu verkar det dock som att mamma fått ny energi för igår ställde hon till med bullbak! Jag var först lite lätt misstänksam men gav mig sedan in i det hela med liv och lust. Egen degklump, egen brödkavel och mycket vilja så blir det bra bullar! Fast helst ville jag förstås äta degklumpen och smöret direkt, men det var ju ganska kul att strö socker och kanel överallt...

1 kommentar:

Unknown sa...

De blev väldigt goda!!! Bakade med mycket kärlek, antagligen!