Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

12 juni 2008

Busvester




Mamma och pappa tycker att jag är lite busig nuförtiden som bara ska klättra in i, upp till och ur allting. Om jag badar ska jag ur badkaret, om jag inte badar ska jag klättra upp i badkaret osv.

De hävdar att de har bildbevis men jag blånekar givetvis till allt... Bilderna visar inte mina mest avancerade övningar, som när jag står i gåvagnen för att nå lysknappen eller när jag hänger med en arm i badkarskanten eller när jag står upp på diskmaskinsluckan och håller mig i övre korgen som jag samtidigt drar ut. Vid dessa tillfällen har inte mamma haft sinnesnärvaro nog att ta kort utan kastat sig fram för att se till att jag inte slår mig (tsss vilken hönsmamma...). Så ok några småbus kan jag väl erkänna.


Inga kommentarer: