Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

01 juni 2008

Comeback!


Nu gör jag äntligen comebacken på webben igen. Det har varit lite si och så med mina rapporter på sistone av olika anledningar.

1. Mamma är glömsk, dvs vanlig kommentar på sistone har varit; "Attans, var har är kameran? Har jag glömt den hemma nu igen?

2. Jag har haft helhäftig grabbkväll med pappa och från en sådan vill man inte ha några bildbevis. Jag menar det är ju skillnad på vad man säger till mamma att man gjort och vad man faktiskt gjort, om ni förstår vad jag menar ;-)

3. Mamma har varit nära döden (åtminstone lät det så på henne) då hon fick en otäck magsjuka. Hon orkade inte leka med mig på flera dagar, jättetrist...

Men nu så är vi igång igen och jag inleder med en cool idolbild av mig själv!

Inga kommentarer: