Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

09 juni 2008

Lata dagar i solen




Senaste veckan har varit varm, varm, varm! Har tillbringat mycket tid på en filt i skuggan av träd. Det är vad mamma hade tänkt sig i alla fall, när hon satt och pustade rusade jag runt och vägrade sitta still :-)


I slutet av förra veckan ville pappa vara ifred ett par dagar för att plugga så då hoppade jag och mamma in i bilen och åkte till mormor och morfar. Där kunde jag rumla runt på gräsmattan utan att mamma behövde springa efter för att hålla koll på var jag håller hus hela tiden, ja förutom för att hindra mig från att krypa genom häcken för att komma ut förstås... Fick också en egen pool att bada i, livet kunde inte ha varit bättre!

Mammas faster Siv och farbror Per-Inge och moster Else-Britt hade hört talas om att jag var på besök på den östgötska slätten så de passade på att hälsa på. Jättekul med så många människor att busa med! Måste dock erkänna att jag busade lite väl mycket ibland så jag fick åka polisbil på kvällen... Nähä, skojade bara, det var ju jag som körde!

Inga kommentarer: