Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

03 januari 2009

Bambi på hal is





Det har under senare tid varit väldigt kallt ute och när det inte kommer någon snö blir isarna jättefina säger pappa. För att visa mig det fick jag följa med honom och farbror Magnus t i veckan. Jag kan förstås inte åka på egna skridskor än men eftersom mamma inte kan det heller just nu så gick vi en promenad tillsammans med Lusse.

Sedan fick jag åka lite med pappa ut till en kobbe där vi lunchade. Mamma fick myrstega sig ut...

Vi passade också på att leka lite på isen, lade mig på magen så skjutsade pappa mig fram och tillbaka. Hur kul som helst! och isen var helt genomskinlig, jättefin och väldigt lockande att slicka på...
Efter all frisk luft var det klart soffläge... Passade på att vila och kika på Thomas och hans vänner (engelska små lok som bor på Rälsö, riktigt favoritprogram med världens bästa musikintro).

Inga kommentarer: