Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

19 januari 2009

Världens sötaste lilla syster!


För en vecka sedan kom mamma och pappa hem med en riktig överraskning! Jag hade visserligen en liten aning om att något var på G med tanke på hur mammas mage växt och att hon förra söndagen satt i badrummet med riktig magknip tills pappa skjutsade iväg henne med bilen. Själv fick jag vara hemma med mormor och morfar. Vi hade jättekul tillsammans och på kvällen kom pappa hem så då blev jag ännu gladare (mormor och morfar också tror jag - jag hade kört helt slut på dem, tihi). Jag undrade givetvis var mamma var men pappa lovade att hon snart skulle komma hem igen.

Och på måndagen kom hon hem... tillsammans med mitt livs största överraskning. En liten syster - Ellinor! Jag kunde inte slita blicken från henne, hon var ju så söt. Jag var genast tvungen att klappa på henne och ge henne mina allra bästa leksaker som traktorn jag fick i julklapp som kan spela Herr/Per Olsson hade en bonnagård. Mamma och pappa tyckte dock att jag skulle ge henne mjuka leksaker istället. Så på kvällen fick hon låna Nalle! (fast när jag skulle sova fick han följa med mig, kan ju inte sova utan Nalle...)

Inga kommentarer: