Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

16 mars 2009

Hej då pappa!



Tidigare brukade jag bli ledsen när pappa gick till jobbet på morgonen. Men nu vinkar jag glatt och säger ejå (hej då, red. anm.) långt innan pappa ens fått på sig kläderna. Varför?

Jo när pappa var i London häromsistens kom han hem med ett alldeles eget Thomas tåget (och Trevor traktor) till mig! Jag tyckte det var superfint! Pappa också, han ringde hem från London redan kvällen innan och berättade glatt att han skulle ha med sig en jättefin present hem. Det ända han grämer sig över är att han nog inte skulle ha varit så snål utan köpt stora Thomas (också?) som spelar musik och blåser bubblor. Nåja kanske nästa gång...

Om jag får så fina presenter får han gärna gå till jobbet !

Ellinor fick också en jättefin present (hon fyllde ju två månader!). Hon blev jätteglad, tills jag tog ifrån henne den.Men det var ju för hennes eget bästa... Jag måste ju undersöka den så att den är saker och om jag förstår hur den fungerar så att jag kan visa henne. Hon hämnades senare genom att ta min maskskallra....

Inga kommentarer: