Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

16 mars 2009

Tribute to Ingvar Kamprad





Det har blivit en del besök på IKEA på sistone (och kommer antagligen bli en del till enligt mamma och pappa) då vi börjar inreda stugan nu med kök och sådant nu. Mig gör det inget det har goda köttbullar!

När pappa och mamma står på köksavdelningen och diskuterar med personalen brukar jag springa runt, runt, möblera om bland ljus och färgglada plastmöbler samt flörta med personalen.
En annan sak jag gillar är att de har saker och möbler i miniatyr. Så jag kan få ett eget bord med stolar där jag kan sitta och fika, rita eller läsa en bok (jag lovar, jag gör faktiskt det ibland!).
Ellinor verkar dock inte så imponerad av Ingvars varuhus... Mamma börjar bli lite orolig, hon hade hoppats på att Ellinor skulle bli en bra shopping-partner i framtiden. Hon har ju redan gett upp hoppet om mig...

Inga kommentarer: