Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

16 maj 2009

Friskförklarad!


Förra veckan röntgades Ellinor och denna vecka var hon på besök hos läkaren. Allting ser fint ut sa de! Visserligen måste hon tillbaka på ett gångtest när hon väl börjar gå, men det är nog mest en formalitet allting ser ju normalt ut nu och hon sprattlar som hon tok. 


Jag och mamma firade därför att hon är friskförklarad med bulle och glass i en jättemysig lekpark. Lillasyster sov så hon fick inte smaka stackarn. Inte pappa heller. Han var ute med kusin Valdemars pappa och drack öl. Då får man ingen glass sa mamma med tillägget att jag ska komma ihåg det när jag blir tonåring. Fattade inte riktigt vad hon menade, skulle jag föredra att dricka öl framför att äta glass när jag blir större? Kan jag inte tänka mig, glass är ju så underbart gott! 

Inga kommentarer: