Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

16 maj 2009

Mycket gäster


I veckan tappade mamma bort kameran, jag hade faktiskt inget med saken att göra även om hon försökte skylla på mig :-( Men nu är den tillbaka så att jag kan blogga igen.


Förra fredagen fick vi massor av besök plötsligt. Mammas kollega Jonas som är pappaledig med sin dotter ringde och frågade om vi var hemma och ville leka. Ville vi så klart! 

Och när de var här ringde det plötsligt på dörren igen. Walle, Eva-Lena. Liv och Sofie kom dök också upp på besök! De hade med presenter till mig (och Ellinor) - tack så mycket. En jättefin pulka som funkar alldeles utomordentligt bra inomhus, drog omkring på den i flera dagar i vardagsrummet och köket, och en superfin cykel med stödhjul. Lägg märke till den fantastiska grodtutan! Eva-Lena visade mig hur den fungerar och sen visade jag mamma och pappa, om och om och om igen... Nu står den i förrådet tills jag har till mig säger de...  

Ellinor tyckte också att det var kul med besök, undrar vem som log bredast. Hon eller Eva-Lena? Eftersom vi gillar att leka med kusinerna och deras föräldrar så mycket är det ju tur att de snart bor så nära oss!

Inga kommentarer: