Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

17 september 2010

BESTER – TE Å!

Ja eller tre år och tre veckor och två dagar är jag idag! Hipp hipp hurra för mig!

Vilken underbar dag jag hade! Morgonen började med presenter i sängen (och jag blev givetvis jätteförvånad!). Sedan fick jag tårta – till frukost!!

På dagis sjöng och hurrade de för mig. Som den lilla dansexhibitionist jag är så ställde jag mig i ringen och showade loss när de sjöng!

 

IMG_3176

Va fyller jag år?! Presenter till mig?! Ni är ju för gulliga!

IMG_3178

Yes! En Thomas tåget t-shirt!

IMG_3180

En Byggare Bob pysselbok! Här ska pysslas!

IMG_3183

Ännu fler paket – och tårta!

IMG_3188

En Iggle Piggle som kan sjunga och dansa. Jag är mållös – jag är så lycklig! IGLE PIGGLE, IGGLE PIGGLE!

IMG_3193

Mmmm en marsipanros…

IMG_3196

Lillasyster fick givetvis smaka på min tårta vilket fick henne att utbrista i  “Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha….”  resten av morgonen.

Inga kommentarer: