Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

28 juli 2008

Besök från Katrineholm




Förra helgen kom Walle och Eva-Lena förbi sommarstugan. De hade med sig Lusse och Polly också, jätteskojigt! Jag passade på att bjuda in dem på middag hemma i Sjöstaden i veckan som kom.

På onsdagkvällen kom hela familjen (utan hundar) hem till oss för en middag i italienska tecken. Jag var först lite grinig hade inte sovit så länge och vaknade på fel sida, även om jag inte kunde låta bli att tycka att det var lite spännande också med besök. Efter lite god mat hjälpte Liv och Sofie till att bada mig (sanera som mamma och pappa säger) och efter det var jag en riktig solstråle. Jag menar vem gillar inte att bli badad av två söta tjejer! Jag släppte dem inte många centimeter ifrån mig resten av kvällen. Vi lekte både inne och ute. När de åkt drack jag min välling jättesnabbt och stupade i säng. Hade lite svårt att komma till ro efter så mycket roligheter men sen snarkade jag högt (sägs det).

Inga kommentarer: