Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

01 februari 2010

Vad hände med solen och sandstranden?

Ja vad hände egentligen? Alldeles nyss satt jag i godan ro på en sandstrand och lekte. Plötsligt släpas jag dock upp tidigt på morgonen, tvingas in i tröjor och overall och mössa och gud vet vad för att sedan kastas ut i ett snöoväder för att gå till dagis…

IMG_1675

Men det är klart, i slutet på vår semester så erkände jag för mamma och pappa att jag saknade mina kompisar och mina leksaker hemma. Och det är ju faktiskt ganska kul att leka i snön. Jag gjorde min första dag på dagis förra måndagen på över en månad. Blev lite ledsen när pappa lämnade mig men det gick över på två sekunder och sedan dess har jag varit jätteglad (som en solstråle säger mamma). fast ibland är det kul att titta lite på bilder och minnas varmare dagar med sand och bad och mys.

Till alla insnöade och kalla vänner och släktingar – titta och njut och dröm!

Inga kommentarer: