Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

25 augusti 2010

Anna, Enji, Nor och …

Jag har ägnar mycket av sommaren till att talträna och jag kan prata massor nu (även om folk, inkl pappa, inte alltid förstår mina underfundigheter). Jag har bestämt att jag numera är en stor kille. Det är bara småbarn som säger mamma och pappa så det har jag slutat med. Jag tilltalar nu mina föräldrar med deras korrekta namn, Anna (fast det är ju väldigt likt mamma så lite förvirrande kan det vara men jag menar alltid Anna!) och Enji.

Lillasyster kallade jag till en början för Ella för det var ganska lätt att uttala och låter ju ganska gulligt. Det är dock inte så elegant som min syster förtjänar så nu kallar jag henne istället för Nor (låter inte det som en arabisk prinsessa eller något liknande?).

Vad jag heter? Ja jag är inte blyg…

IMG_2843

Jag är ju BESTER!! Vad annars… Och ja jag kan faktiskt flyga också, ni ser väl att mina fötter lyfter från marken när jag flyger mellan alla fontänstenar!

Inga kommentarer: