Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

09 augusti 2010

Varför jag aldrig skriver...

Många undrar säkert varför jag aldrig skriver nu för tiden (några har tom hört av sig och frågat när nästa spännande inlägg kommer).


Det är inte det att jag inget har att berätta, för det har jag. Massor! Det har hänt så mycket sista två månaderna, massor av förändringar i mitt liv (kompisar som flyttat, vi har flyttat in i ny lägenhet, jag och Ellinor har fått plats på nytt dagis), jag och Ellinor har utvecklats fantastiskt mycket under sommaren och vi har haft semester ihop med mamma och pappa späckat med äventyr. Dessutom har det hänt spännande saker där vi har fått ringa till farbror polisen... Nu blev ni nyfikna va', vilken cliff-hanger!

Tyvärr är det så att vi inte har något internet i nya lägenheten. Efter flera veckors felsökning med letande efter kartor över kabelnäten och lysande med lampor längs med kablar så har man konstaterat att två kablar till vår lägenhet är trasiga och har alltid varit. Dvs de som bott innan oss har aldrig haft internet (om de inte haft det via tv-leverantören). Så det är anledningen, jag har inte kunnat blogga. Nu har jag skaffat mobilt bredband genom ett litet stick som man sätter in i datorn. Nu kan jag alltså surfa men det duger inte till att blogga och ladda upp bilder så ni får hålla er lite till. Men den som väntar på något gott...

På fredag kommer datakillarna tillbaka med en 300 000 kr- svets. Förhoppningsvis kan jag blogga efter det. Vi syns snart igen!

Inga kommentarer: