Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

15 maj 2008

Hjälpsam kille


Efter några jobbiga nätter när jag inte kunnat sova alls och jag tagit mig väldigt mycket i ena örat så fick jag till doktorn. Det visade sig att jag inte har öroninflammation men sannolikt vätska bakom trumhinnan. Efter vila så släppte det och jag sover mycket bättre.

Efter att jag tagit det lugnt och varit så snäll fick jag tillåtelse att gå hem till min kompis Elsa och leka. Hon har så många roliga leksaker! Förutom garderober med dragdörrar som man kan öppna och krypa in i och så har hon en gåstol. Kompisen Sam fick testa först. Han är dock lite kort i rocken så jag fick hjälpa honom lite genom att ta tag i stolen och dra runt den. Han var mycket tacksam för min hjälp. Sen var det min tur att visa hur det ska gå till, finns inte en möbel eller vägg som jag inte dundrade in i med högsta fart, hur kul som helst!

Inga kommentarer: