Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

12 maj 2008

Överraskningen!




Vid lunch på lörda´n kom farmor och farfar hit till mig! Vilken toppenöverraskning! Farmor hade jättefin svart lackväska, undrar om jag kan få mamma att köpa en sådan åt mig? Och farfar hade likadan näsa som pappa - stor och härlig att dra i! Efter lite lunch hemma åkte vi båt till Djurgårn, det var jättemysigt. Tanken var att vi sen skulle gå på kajakutställning. Det tyckte jag lät så där lagom upphetsande så jag bestämde mig för att slagga till en stund. Vaknade lagom till fikat, vilken timing! Fruktmos och glass i sommarvärmen, kan det bli bättre. Efter en perfekt kväll med två hängivna beundrare som jag visade upp mina bästa konster för, ville jag på söndagen visa vårt sommarställe för farmor och farfar. Perfekt dag, strålande sol och över 25 gr - för att visa upp tomten där vi håller på att bygga stuga. Lunch serverad på bryggan med utsikt över havet och sen en skön promenad, underbart! Sen var det tyvärr dax för farmor och farfar att åka, hoppas de kommer tillbaka snart.

Inga kommentarer: