Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

11 maj 2008

Picknick med polarna




Efter att inte ha träffat polarna på ett tag (de har tydligen varit bortresta över långhelgen veckan innan) fick jag nu träffa dem flera gånger den här veckan. Picknick tycker våra mammor är jättemysigt för då får de dricka kaffe och äta godsaker medan vi sitter snällt och gulligt och tittar på. INTE! Vi busar så klart som bara den! I början av veckan var det lite kyligt så då var vi tvungna att hålla i gång ordentligt. Mina kompisar kryper ännu inte så bra som jag gör så för att motivera dem visade jag vad man kan göra med dessa färdigheter, nämligen rymma. Jag kom ända till toppen på berget (kulle säger mamma men jag tycker att det var högt som sjutton) innan jag blev infångad! I slutet av veckan började det bli jättevarmt så då gick vi till en spännande lekplats med gungor och rutschkana, skojigt värre, och skönt i sommarvärmen.

Inga kommentarer: