Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

05 maj 2008

Jag - en vampyr?


Mina föräldrar har många gånger sagt till varandra att vampyrtänder har man i överkäken, inte mitt i underkäken. Så även om jag hugger som en vampyr ibland så kan jag ju inte vara det, eller...

Allt sedan mina föräldrar såg en film om vampyrer som härjade på en plats där solen inte gick upp på 30 dagar varje år ("30 days of night" har de dock fått ännu starkare misstankar. De har tyckt att mitt sätt att uttrycka mig har varit misstänkt likt vampyrskrik... Men det avstyrde jag, efter att sett "Mars attacks" tror de att jag är en marsian, he he.

Men i lördags kunde jag inte dölja det längre... Mamma och pappa trodde att de skulle få ta jätteroliga bilder på mig första gången jag fick smaka blodpudding. Men jag kunde inte dölja min förtjusning det var ju så gott! Mums, bästa festmåltiden på länge!

Inga kommentarer: