Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

16 februari 2009

Världens sjukaste!!!



Det började redan i lördagsmorse när jag kräktes pappa i huvudet (förlåt pappa). Men jag repade mig sen och lekte och åt hyfsat så mamma och pappa trodde att det var min förkylning som satt sig på magen.

Jag hade lite feber på söndagmorgonen men kände mig i hyfsat fin form och busade med mormor och morfar som vanligt om än lite lugnare.

På söndagkvällen vände sig min mage ut och in om och om igen. Det gjorde jätteont när jag inte ens fick behålla vatten utan det bara fortsatte och jag blev faktiskt lite rädd ( har aldrig kräkts förut utom som nyfödd). Jag försökte vara en stor pojke men kände mig väldigt liten och ynklig...

Idag är jag hemma med mamma och Ellinor. Jag mår lite bättre men har fortfarande feber, magen är öm och jag är väldigt trött. Jag vill vara väldigt nära mamma och syrran hela tiden, vilken tur att de också gillar att mysa i soffan. Man sover ju bäst väldigt nära världens gosigaste lillasyster! Som tur är gäspar hon också och vill sova mycket idag (än så länge)...

Inga kommentarer: