Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

05 februari 2009

Presenter!



Förra söndagen var farmor och farfar hos oss på besök tillsammans med Åke och Konrad. Jag var lite rädd för Åke till en början men det kom jag över snabbt och började jaga honom så att jag kunde få krama honom. Vi är ju ganska lika, som farmor sa - vi har ju samma hårfärg.

Det vankades förstås presenter i massor. Jag fick en present från gudmor/faster Fia till minne av min dopdag, en bok med bibelberättelser för barn. Den ska pappa läsa för mig har han lovat. Jag fick också äntligen min julklapp från gammelmormor (den har varit på långa villovägar), ett par jättemysiga skinntofflor och en tomte i babushka-modell. Den kan man skaka på, öppna och sätta ihop alla små dockor i varandra igen hur mycket som helst.

Sedan var det många fina presenter till Ellinor, men hon var inte vaken så hon fick titta och prova dem lite senare - en rosa dödskallepyjamas och en mörkrosa hiphoppar dräkt.Hon ser jättetuff ut i dem! Men det viktigaste är ju vem som får öppna presenterna... dvs jag haha!

Inga kommentarer: