Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

20 augusti 2008

Inget kan stoppa mig nu!



Jag är redo att erövra hela världen!

Jag är en tuff kille som länge krupit, gått längs med möbler och sedan en tid tillbaka kan jag också klättra upp för trappor och stegar snabbt som en vessla (ibland snabbar än mammas och pappas ögon hinner med). Men det här med att gå helt själv har jag varit lite tveksam till. Svårt att hitta balansen när man hela tiden vill framåt och inte stå still en millisekund.

Men i söndags bestämde jag mig för att testa. Och när jag ändå höll på var det lika bra att göra det ordentligt så inte två steg i taget utan snarare en meter eller mer. Jag har insett att jag är en baddare på att gå så jag gör det hela tiden, överallt. Nu finns inget som kan stoppa mig!

Inga kommentarer: