Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

27 augusti 2008

Ännu mera firande!


Igår kväll kom farfar hem till oss, vilken överraskning! Han var i Stockholm för att jobba och ville då sova över hos oss. Naturligtvis ville han också fira min stora dag så vi åt tårta igen (mums mums) fast den här gången fick jag ingen ros för den hade jag ju redan ätit upp.

Sedan fick jag ännu mer presenter! En badponscho från farmor och farfar som får mig att se ut som en koala. Ingen aning om vad det är men mamma har förklarat att det är en söt nallebjörn. Jag blev visst också väldigt söt med öron på luvan. Från gammelmormor fick jag också en present, ett handduk som hon själv tryckt ett fint mönster och mitt namn på. Äntligen har jag min egen handduk och slipper torka mig med pappas...

Farfar är också musikalisk precis som jag. Så på kvällen jammade vi tillsammans på min xylofon. Ni skulle varit där, vilket drag! Precis som på en cool jazzklubb!

Inga kommentarer: