Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

16 december 2009

Jultomtar/töntar

Jaha så var det dags för den årliga tomtefotograferingen. Mamma ska prompt klä ut mig och i år även Ellinor till små söta tomtar och ta kort på oss. GUD SÅ TÖNTIGT!!!

Jag lovar, hon fick jobba hårt. Det kostade henne blod, svett och tårar….

Fast lite kul hade vi (men avslöja inte det för mamma då vet man aldrig vad hon hittar på till nästa år).

IMG_1470

Vadå, se ansiktena? Det här blir ju en perfekt bild av när jag fångar en julfisk.

 IMG_1456

En krambild på beställning, inga problem he he. 

IMG_1514

IMG_1513

NEJ vi vill inte!!

IMG_1613 

Ellinor, jag vill läsa min bok nu. Kan du ta ifrån mamma kameran?

IMG_1558

Men lägg ner någon gång mamma!

IMG_1662

Två glada barn, varsågoda!

Inga kommentarer: