Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

31 december 2009

Ny tradition?

Dagen innan julafton hämtade vi pappa på jobbet redan efter lunch och sedan åkte vi till Junibacken. Jätteskoj, inta så mycket folk utan massor av plats för oss båda att leka! Kan kanske bli en tradition? Det tycker i alla fall jag och Ellinor (och jag tror att mamma och pappa håller med om det) vore en perfekt start, utan stress utan bara mys, till julen.

IMG_1678

Först lite fika för att få upp blodsockret så att vi orkar leka ordentligt.

IMG_1681 

Sedan baka eget bröd hos Bagare Bengtsson.

IMG_1682

För jag är en lite pirat tjoho!

IMG_1686

Full fart ut på plankan, jag menar rutschkanan.

IMG_1687

Nu kan Ellinor också vara med och bygga legotorn.

IMG_1690

Pippi har mycket skoj i sitt hus!

IMG_1692

Ellinor passade på att ta en tur på Lilla Gubben.

IMG_1698

På kvällen kom farbror Magnus och Katya förbi på lite kvällsfika och för att ge oss presenter – var sin rysk docka, med dockor i massor inuti (matruscka tror jag att de kallas) – jättespännande.

IMG_1711

Pappa skickar en hälsning genom mig och tackar för den fina t-shirten med specialdesign. Klart att det kommer spelas superduperbra innebandy i den tuffa tröjan!

Inga kommentarer: