Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

11 januari 2010

Ellinor 1 år!!!

Stort grattis till min lilla syster som idag fyller 1 år! Visserligen har inte jag känt henne i ett år ännu, så vi får nog fira i morgon också när det var 1 år sedan hon kom hem till mig och jag gav henne min först kram (och mina favoritleksaker).

Hinner tyvärr inte blogga så mycket från hennes födelsedag då vi har fullt upp med att packa inför vår resa i morgon till Dubai (måste hinna sova lite också säger mamma…). Återkommer därför med en rapport om någon vecka, men hon har haft en mycket bra dag med mycket presenter (ja jag har varit en snäll storebor och hjälpt henne att öppna dem samt testa dem så att de är säkra för henne att leka med),  två tårtor(!) och kalas med bästisarna Alfred och Ellen samt mormor och morfar.

IMG_5820

HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA LILLASYSTER!

Stort grattis också till morfar som idag fyller 60 år!!! Han är lite skygg för kameran så ingen bild men vänta tills vi kommer hem från Dubai då ska ni få se på en badkruka (och jag menar inte min pappa).

Inga kommentarer: