Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

05 januari 2010

Språkinlärning

Mamma och pappa har varit lite oroliga för att jag ännu inte pratar så mycket. I helgen har jag dock tagit ett par rejäla kliv framåt och börjat säga flera nya ord som bil och apa och anka bl.a.

Vad som hänt – ja mamma och pappa vill härmed hälsa och tacka farbror Walle som på nyårsafton sjöng bajssången för mig. Det var då det lossnade – jag sprang runt hela kvällen och pekade på min bak och hundarnas bak och ja det mesta i min väg och sa bajs bajs bajs. Det har jag fortsatt med under helgen – och kan man säga ett så svårt men skojigt ord är väl andra ord ingen konst?

Jag vill gärna skickar en extra hälsning speciellt till kusin James – tror han förstår det roliga,  han är en kille med rätt sorts humor: BAJS!!!

IMG_5967

Inga kommentarer: