Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

02 december 2008

Baka baka liten kaka


Nu har pappa börjat jobba igen och mamma är hemma med mig istället på dagarna. Det är givetvis jättetråkigt att inte ha pappa hemma, han är ju så bra på att busa och leka, men mamma kan ju sånt som pappa inte kan. Baka t.ex. Hon har pratat massor om att vi ska baka lussekatter och annat smaskens nu när hon är hemma.

Men nu har varit hemma i snart två dagar och inget händer! Så jag var tvungen att handgripligen visa vad jag vill... Lussekatter kan vänta ett par veckor. Vad jag vill ha? Det ser ni väl... en härlig chokladkaka!

Ps. mamma och pappa - ni kan hålla på med barnspärrar eller vad ni kallar det och att sätta påsklämmar på alla roliga påsar hur mycket ni vill. När jag vill ha något så fixar jag det - alltid...

Inga kommentarer: