Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

30 december 2008

Sylvester klättermus



Japp, så lyder mitt nya namn! Jag har övat hela hösten och har nu förfinat min teknik.

Jag kan ta ner vilka nycklar jag vill från nyckelskåpet (och gömma) samt spegla mig. Måste ju se till att jag ser OK innan jag går ut...

Häromdagen ställde jag till det lite för föräldrarna när de inte kunde hitta mig. Snacka om att ha överläge vid kurragömma... Till slut hittade de mig dock, bakom rullgardinen i mitt fönster...
Klättra upp på matbordet var ju sedan ingen match! Blev avslöjad av att jag slamrade för mycket med några kvarglömda glas på bordet medan mamma och pappa låg och drog sig i sängen. Får ju skylla sig själva som är så sega på mornarna... Och de hoppades på att det räcker med att flytta ut stolarna en bit från bordet. Tsss, ibland blir jag besviken på dem, är jag verkligen den smartaste i den här familjen trots att jag bara är 16 månader...

Inga kommentarer: