Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

02 december 2008

Julmarknad på Gröna Lund



I lördags var jag på julmarknad på Gröna Lund. Vi skulle träffa mormor och morfar som åkt buss arrangerat av morfars jobb. De finns inte med på några bilder men jag lovar de var där... att jag inte tagit några bilder på dem beror inte på att de inte blir bra på kort... kamerabatteriet tog helt enkelt slut (och när de var och hälsade på i november glömde jag att ta bilder).

Men innan kamerabatteriet tog slut hann vi som tur var med att ta lite coola bilder på mig! Mycket till julmarknad var det inte så jag lekte annat istället - jag var en alldeles utmärkt liten trollkarl och ett superbt litet skelett!
Och det verkar som att mina läskiga bilder även lockat till sig ett spöke! För jag har ingen aning om vad det är för ett huvud som sticker fram på sidan av mitt skelett... Kanske ska ringa en parapsykolog...

Inga kommentarer: