Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

28 december 2008

Före jul mys






Som tack för all min hjälp så har vi varit på massa mysiga utflykter innan jul.

Har varit på fin restaurang i sta´n för och träffat Fia , Henrik och kusin Valdemar. Gentleman som jag är så tog jag hand om handen! Visserligen med hjälp av mammas plånbok men det spelar väl ingen roll vems pengar jag betalar med?

Vi har varit på öppna förskolan och lekt med alla roliga leksaker de har där. Dessutom har de en mysig sångstund och jag är som jag tidigare nämnt riktigt musikalisk så jag har gjort min alldeles egen klappa händer låt som jag tänkte lära ut nästa gång jag kommer dit. De har också roliga instrument som trumma, kan man också bygga torn, fiffigt va!

Mamma och jag gjorde också en utflykt till sta´n veckan innan julafton för att träffa pappa. Vi gick då in på NK för att träffa jultomten och leka i hans verkstad. Tyckte inte det var så intressant med en gammal gubbe i skägg men att springa upp och ner på scenen och visa upp mig - det var toppenkul! Och att få leka med tågbanor!

Har också hunnit med ett besök på Nyckelviken - där kan man leka, hälsa på en massa djur och titta på havet. Perfekt för att komma ner i varv innan julen.

Inga kommentarer: