Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

19 oktober 2009

Finns det något mysigare?

Efter en skön helgdag med lite lek, träning på gymmet (för mamma alltså, pappa fick hänga med oss i lekstugan som de har där), shopping och fika med grannarna är det skönt att softa lite. Då är det verkligen mysigt att dricka kvälls-välling i soffan i pappas knä och kika på lite barnprogram. Har upptäckt Nicke Nyfiken och pappa var så snäll så att han ordnade en långfilm åt mig, de trodde inte att jag skulle klara av sitta still så länge, men efter att ha hört att grannens två-åring klarat av att se en film på bio fick jag testa. Den var toppen, jag var helt fascinerad! Ok, jag orkade bara se halva men jag ska få se andra halvan ikväll har mamma och pappa lovat…

IMG_1200

Välling i pappas knä, och hårpill av lillasyster, mmm kan inte bli bättre. Syrran tyckte det var så mysigt att hon somnade…

Inga kommentarer: