Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

08 oktober 2009

Vagnfetischister

Föräldrarna har letat efter den ultimata vagnen som gör att vi kan klara oss med bara en vagn på två barn och som inte tar så mycket plats (de tycker att de flesta dubbelvagnar känns som rymdskepp) och som är lättkörd och smidig  och bla bla bla.

Men i helgen gav de upp. De insåg att det behövs en vagn till, jag menar hur det ska annars gå till de dagar pappa inte kan cykla med mig till dagis, t.ex. när det är halt, utan måste köra mig i vagn. Mamma och Ellinor vill ju också ha en vagn på dagarna.

Så vi införskaffade en färgglad dubbelsulky. Jag tyckte om den direkt och valde genast det högre sätet till mitt. Nu kan jag och syrran mysa bredvid varandra alternativt retas lite ibland…

IMG_1022

Premiärtur! Kallt som attan men mysigt under våra nya matchande filtar…

Inga kommentarer: