Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

08 oktober 2009

Pappa slog faster Sofia…

I helgen var vi hos farbror Magnus och Katya och invigde deras nya hus med lite grillmys. Och så spelade vi massor av Wii –spel (farbror Magnus har ju så många roliga leksaker!).

Pappa boxades med faster Sofia och slog henne gång på gång på gång. Men jag blev inte skraj för jag förstod ju att det bara var på lek. Inte som när jag var liten och började gråta när jag såg mamma spöa skiten ur farbror Magnus i boxning.

IMG_0983

Ska vi inte byta till tennis nu?

Fast kusin Valdemar och jag föredrog tennis och svingade våra rack med utsökta backhandslag. Katya kippade ibland efter luft när hon tyckte att vi kom väl nära den nyinköpta megastora tv:n – men vi hade ju full koll!

Fast roligast av allt var kanske elgitarrerna.

IMG_0984

Det här med ackord var ju inte så svårt att lära sig!

IMG_0989

Inte ens Ellinor kunde hålla tassarna borta.

IMG_0998

Du spelar fel pappa! Så här låter Imse vimse spindel.

Inga kommentarer: