Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

01 oktober 2009

Lite smått och gott

Som jag nämnde i mitt förra inlägg har jag lite svårt att hinna med att blogga nu när jag går på dagis . Har ju också lite svårt att få till sjyssta bilder när jag inte har med mig min personliga fotograf (läs mamma) dygnet runt. Har lite funderingar kring det här och kanske kommer syrran få gästskriva lite framöver (om hon är snäll) eller så får jag be mina föräldrar om en egen kamera (kanske en mobil med kamera!) att ta med till dagis. Snart borde jag väl vara tillräcklig gammal för en egen?

Här är i alla fall en liten blandad kompott av vad som hänt på sistone förutom dagis.

















Vi har haft ett gemensamt två-årskalas med alla kompisar från vår gamla mammagrupp- Här väntar vi andaktigt på presenter!













Jag äter blodpudding med glädje och visar upp min sötaste sida med sylt i hela ansiktet...














Även lillasyster visar sig vara en blodpuddingsälskare! Hon är ju släkt med mig som avslöjade mina vampyranlag förra våren niKursiv som har bra minne kommer väl ihåg min blodiga bild...).












Hon har även testat på andra framtidsval under veckan. Vill hon inte bli vampyr som stor så kanske hon kan bli tomte?

















Eller kock?














Efter dagislek- playdo kräver koncentration.














Va, har mamma fått fyra barn!? Nej då - hon har bara en väldigt spännande handväska som vi jag och Alfred allt som oftast letar upp.

Inga kommentarer: