Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

08 oktober 2009

Himmelriket

Förra helgen tog mamma också med oss på mässa för och om barn. Det var toppenkul! Vi lät snällt mamma kolla runt lite på sånt som hon ville kolla mot löfte att vi skulle få leka med alla roliga saker. Det var nämligen som rena himmelriket där med massor av lekställen, trafikland och bollhav och kuddland osv.

IMG_0956

Fisher Price montern var underbar!!! Så mycket att göra för både mig och lillsyrran.

 IMG_0969

En egen polisbil! Strax efter att denna bild togs blev jag lite ledsen för medan jag tankade bilen hoppade en annan tjej in i bilen och körde iväg! Biltjuv ville jag skrek men hennes mamma tyckte inte att hennes dotter gjort något fel utan tyckte att jag kunde ta en annan bil. Då ville jag inte leka i trafiklandet längre…

IMG_0974

Kan vi bygga högre? Ja det kan vi!

IMG_0971

Kan det bli bättre – en jättestor rund och härligt gul boll!

Inga kommentarer: