Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

01 april 2009

Närmare 40 än 30!



Min pappa fyllde 35 år förra veckan så nu är han som sagt närmare 40 än 30. Det firade vi ordentligt.

På sedvanligt firarvis så åt vi lunch på sta´n med pappa innan vi åkte till sjukhuset för att bada Ellinor. Eftersom jag sov som en stock hela tiden och inte vaknade förrän vi var tillbaka i Sjöstaden har vi inga bilder från Ellinors allra sista sjukhusbad (snart ska skenan av!).

På kvällen åt vi förstås våfflor, det var ju våffeldagen. Mamma hade köpt färska jordgubbar och lagt i en skål att dela på. Men jag tyckte att pappa var värd alla så jag lade över allihop på hans tallrik. Jag var dock tvungen att provsmaka alla gubbarna, ett bett i varje, innan jag gav dem till pappa. Man vet ju aldrig vad mamma gjort med dem...

Sen hjälpte jag och Ellinor till att öppna presenter och ge pappa två teckningar som jag gjort alldeles själv!

Inga kommentarer: