Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

02 augusti 2009

Besök hos James och Bajs

Efter Lillegård styrde vi kosan mot Göteborg. Jag har nämligen fått en ny liten kusin, James har blivit storebror, som jag så gärna ville se.


Väl där grillade vi och jag och James lekte massor. Tittade lite på bebisen förstås, väldigt lik farbror Gustaf måste jag säga. Jag frågade kusin James vad han ska heta. Han sa att lillebrorsan ska heta Bajs. Visst, han är ju ganska mörk i hyn och håret, kunde inte kommit på ett fräckare namn själv. Jag menar hur kul är det egentligen att lillasyrran heter Ellinor. Men jag fick inte vara med och bestämma. James är så cool tycker jag! Och tydligen är det han som bestämmer för hans föräldrar har inte sagt något annat namn...

Vi besökte också Slottsskogen innan vi åkte hem. Föräldrarna tyckte det skulle vara kul för mig att få se lite djur och klappa på dem. Tsss, hur kul är det egentligen...
Alla gillade äter av den grillade maten, utom jag. Jag föredrog röda vinbär. Man måste väl inte äta fet, tung mat jämt eller...
Syrran gillade att klappa djuren i Slottsskogen. Själv tyckte jag att det bara finns en kung på getberget och inte var det någon töntig get ...
James är den coolaste kusin man kan ha men Ellinor är den absolut tuffaste lillsyrran!

Inga kommentarer: