Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

24 augusti 2009

Handla mat - min grej!

Det är verkligen roligt att gå och handla mat, åtminstoner när sin egen lilla vagn och fullt förtroende att plocka matvaror på egen hand.


Jag är jätteduktig på att handla mat, plockar bananer, mozzarella och parmesan-ostar, müsli och annat som jag tycker är gott. Mamma brukar faktiskt kalla mig för sin lilla gourmet för att jag har sådan god smak när det gäller mat.Men när vi närmar oss kassorna har mamma börjat hålla ett litet tag i min vagn, för det kan hända att när hon kikar i frysdiskarna så passar jag på att smita runt i hörnet i hopp om att jag ska hinna klart innan hon märker något...
Full fart framåt!
Hmm, var har de gömt oliverna...
Attans, mamma upptäckte att jag smitit runt hörnet. Men hon blev faktiskt ganska imponerad av att jag vet precis hur man hanterar påsen och godis-spaden samt har så god koll på vilka godisar jag vill ha. Så jag fick faktiskt en liten påse, bara för att jag är så söt...

Inga kommentarer: