Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

25 augusti 2009

FÖDELSEDAG!!!!

Idag fyller jag två år!


När jag kom ut ur mitt rum i morse blev jag så förvånad. Fullt med ballonger och presenter, till mig! Jag kunde inte ens prata utan bara pep lyckligt...

Har hunnit med "lite" presentöppning samt lek ute och inne än så länge. Nu ska jag sova lite middag så jag orkar busa mer i em. Fortsättning följer...















Oj vad presenter!















En spade!














Undrar vad det är i det här paketet?















Ha ha, Thomas tåget bana!



















Ellinor hjälper mer än gärna till med alla presenter!














Man blir trött av att fylla år, så jag oh ballongen tog liten vilopaus..




















Sen gick jag och ballongen ut för att gunga lite.















Nu ligger jag nalle och ballongen och vilar lite...

Inga kommentarer: