Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

08 mars 2010

Hej då bilen – Hej bilen!!

Nu har vi tagit farväl av vår gamla bil. Den enda bil som jag har haft så lite kändes det i hjärtat när mamma och pappa sålde den… Jag var lite förvirrad i början och letade efter en röd bil när vi kom ut från affärer och dylikt (mamma också har hon erkänt). Första gången jag skulle provåka nya bilen ville jag först inte sätta mig i den, men när jag väl hoppat inpå min plats så var det – HEJ NYA BILEN, JAG GILLAR DIG! Du luktar gott, kör så tyst och fort och allt är bara så fint!

IMG_2940

Hej då bilen – vi kommer sakna dig. Litegrann, ett tag.

IMG_2329

HEJ nya bilen!

Farbror Walle – behöver en ny leksaksbil…Den gamla leksaks-audin är ju röd så den stämmer inte längre med vår nya bil.Behöver en svart med turbo…

Inga kommentarer: